Żyjemy w świecie, w którym tylko poszerzanie wiedzy i nieustanne zdobywanie nowych umiejętności jest gwarantem istnienia na rynku, a przede wszystkim samorealizacji. Dziś, gdy kwalifikacje i wiedza decydują o sukcesie człowieka, a co za tym idzie całej firmy, organizacji i zespołu, z którym się pracuje wychodzimy naprzeciw Twoim oczekiwaniom i w swojej ofercie proponujemy szereg szkoleń ułatwiających realizację obranych celów. W ramach naszych działań realizujemy szkolenia indywidualne jak i grupowe, otwarte i zamknięte.
Ile już ich zaliczyłeś i ile z nich zostało ci w pamięci?
Szkolenia – bo o nich mowa, w wielu przypadkach wyglądają tak samo: są monologiem wykładowcy oderwanym od rzeczywistych problemów w Twojej branży.
Ale może być inaczej: wyobraź sobie pełnych pasji prowadzących, którzy mówią tak ciekawie i z zaangażowaniem, że chcesz włączyć się do dyskusji, podzielić doświadczeniem i posłuchać jak robią to inni.
Pomysły na działania same przychodzą Ci do głowy i z trudem nadążasz z ich notowaniem, słowem – czujesz jak rozsadza Cię pozytywna energia? Nasze szkolenia to praca rozwojowa z wykorzystaniem najnowszych technik i narzędzi managerskich. Rozwijamy managerów, pracujemy nad ich postawami grupowo i indywidualnie. Tworzymy nową jakość pracy.
W formule szkoleń otwartych i zamkniętych proponujemy następujące szkolenia:
1. Negocjacje biznesowe.
Negocjujesz przez całe życie i w każdej jego minucie, zatem naucz się robić to właściwie i skutecznie, by otrzymywać dokładnie to, czego pragniesz. Poznaj narzędzia i metody negocjacyjne, które śmiało zastosujesz w każdej sytuacji, by zrealizować swoje cele. Poznaj nowatorski sposób myślenia i działania, by osiągać w życiu więcej. Dowiedz się na czym polega skuteczna perswazja, by mieć przewagę w negocjacjach i zdobywać biznesowe Himalaje. Zdobądź wiedzę na temat dynamiki procesu negocjacyjnego opartej na percepcji i właściwej komunikacji, by wygrywać. Naucz się tego, czego nie wiedzą inni i wzmocnij swoją biznesową pozycję. Naucz się, jak przekraczać bariery i zdobywać to, na czym Ci zależy. Podczas szkolenia będziesz miał okazję poznać najważniejsze zasady handlowe, jak i techniki komunikowania się w rozmowie z partnerem negocjacyjnym. Otrzymasz zestaw narzędzi i metod negocjacyjnych, które można zastosować w każdej sytuacji. Szkolenie ma charakter warsztatowy, jako najskuteczniejsza forma przekazywania i przyjmowania wiedzy. Uczestnik w sposób aktywny kształtuje swoje umiejętności.
Liczne badania wskazują na to, że im ambitniejsze cele sobie stawiasz, tym lepsze rezultaty uzyskujesz w negocjacjach. Jeśli nie będziesz najtwardszym z negocjatorów, nie osiągniesz żadnych ambitnych celów.
Celem projektu szkoleniowego jest:
- poznanie technik komunikowania się istotnych w procesie negocjacji („przez telefon też widać”),
- umiejętność rozpoznawania potrzeb klientów,
- określanie typologii klientów,
- wskazanie skutecznej argumentacji – język korzyści (zalety i korzyści ze współpracy z Firmą ”X”),
- poznanie wiedzy na temat technik negocjacyjnych,
- przećwiczenie najważniejszych technik - taktyki kupującego, techniki presji w rozmowach handlowych,
- dokonanie refleksji nad własnym stylem negocjacyjnym - styl interpersonalny handlowca,
- wzrost efektywności w procesie negocjacji,
- nabycie i doskonalenie umiejętności prowadzenia procesu negocjacji z wykorzystaniem różnych technik perswazyjnych,
- zdobycie umiejętności postępowania w trudnych sytuacjach z Klientem.
Korzyści dla Uczestnika:
- uczestnicy będą mieli okazje poznać najważniejsze zasady handlowe jak i techniki komunikowania się w rozmowie z Klientem, a co za tym idzie, jak sprawić aby Klient nas słuchał i opowiedział nam o swoich potrzebach. Budowanie oferty i rozmawianie językiem korzyści powoduje naturalne zainteresowanie Klienta i chęć poznania szczegółów,
- jednym z najważniejszych elementów rozmowy handlowej zanim przejdziemy do negocjacji jest umiejętność rozpoznania potrzeb Klienta abyśmy wiedzieli na czym mu zależy i co chcemy negocjować. Jest to konieczne też do ustalenia „BATNY” w negocjacjach. Źle rozpoznane potrzeby powodują negocjowanie przez Klienta obszarów, na których mu nie zależy a to powoduje jego frywolność,
- w negocjacjach i niezrozumienie handlowca,
- negocjacje: rodzaje negocjacji, przećwiczenie ich podczas scenek jak i poznanie podstawowych taktyk stosowanych przez Klientów oraz technik presji kupującego,
- typ Klienta: umiejętność rozpoznania typu Klienta i elastyczność handlowca w dopasowaniu się do jego stylu obsługi skraca czas i podnosi efektywność pracy handlowca,
- podczas seminarium poruszony będzie też problem trudnych rozmów handlowych i odpierania zastrzeżeń Klienta odnoszących się do rożnych obszarów pracy Firmy.
Po szkoleniu uczestnicy będą również wiedzieć jak:
- wykorzystać zasady i prawa kierujące procesem negocjacji,
- rozpoznawać rzeczywiste potrzeby Klienta i umiejętnie je uświadamiać,
- prowadzić rozmowę negocjacyjną,
- używać języka korzyści,
- efektywnie słuchać Klienta,
- rozpoznawać i interpretować sygnały niewerbalne Klienta,
- unikać najczęstszych błędów pojawiających się podczas kontaktów interpersonalnych,
- korzystać z reguł psychologicznych w procesie negocjacji,
- rozwiązywać trudne sytuacje pojawiające się w procesie negocjacji,
- budować pozytywny własny wizerunek.
2. Budowanie zespołu oraz skuteczna komunikacja.
Odpowiedzialne budowanie zespołu wymaga zrozumienia indywidualnych różnic w stylu pracy poszczególnych członków zespołu oraz dokładnego poznania możliwości ich efektywnego współistnienia. Wrażliwość i otwartość na innych, umiejętność tworzenia relacji opartych na zaufaniu, koncentrowanie pracowników wokół wspólnych celów to tylko niektóre zagadnienia, którymi zajmujemy się na szkoleniach z budowania zespołu- team buildingowych.
Udział w takim szkoleniu z budowania zespołu zobowiązuje nie tylko do zespołowej pracy, ale również do indywidualnego zaangażowania – zgodnie z zasadą, że „zmiany należy zacząć od siebie”. Zadania wchodzące w program szkolenia angażują uczestników nie tylko poznawczo, ale również emocjonalnie i fizycznie, służąc pogłębieniu współpracy. Taką rolę pełnią na przykład gry terenowe, gdzie każdy z uczestników może wspomóc zespół, wykorzystując swoje zasoby intelektualne i fizyczne.
Celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji w zakresie skutecznej komunikacji w zespole oraz budowy efektywnego zespołu.
Uczestnicy podczas szkolenia z budowania zespołu :
- zapoznają się z etapami funkcjonowania zespołu
- poznają jak zbudować efektywny zespół
- poznają dynamikę grupową i elementy procesu grupowego
- przećwiczą zachowania w zespole
- zapoznają się ze znaczeniem komunikacji jednostronnej i dwustronnej
- przećwiczą udzielanie informacji zwrotnej
- zdiagnozują swój styl komunikowania się na podstawie teorii C. G. Junga
- określą własne czynniki motywujące i demotywujące
- poznają aspekty monitorowania zadań w zespole i przekazywania informacji
- wybrane osoby poprowadzą elementy prowadzenia dyskusji
Korzyści dla Uczestnika:
- zdobycie umiejętności budowania atmosfery wsparcia i wzajemnego zaufania w zespole,
- rozwój umiejętności komunikacyjnych i przekazywania informacji w grupie,
- wzrost indywidualnego zaangażowania w pracę zespołu – uświadomienie roli indywidualnego wkładu w budowanie i działanie zespołu,
- zrozumienie wagi pracy zespołowej – wzrost poczucia dążenia do wspólnego celu,
- nauka sposobów rozwiązywania konfliktów w zespole,
- integracja grupy.
3. Coachingowy styl zarządzania.
Szkolenie dedykowane jest przede wszystkim menedżerom, którzy chcą wypracować styl zarządzania swoim zespołem wspierający jednocześnie ich efektywność jak i motywację do pracy. Menedżerowie wchodzący w rolę coachów wobec swoich pracowników nastawieni są na stały rozwój ich kompetencji, samodzielności oraz odpowiedzialności w działaniu. Dążą do tego, by bieżąca i konstruktywnie udzielana informacja zwrotna była głównym sposobem budowania relacji na linii menedżer – podwładny.
Stosowanie coachingowego stylu zarządzania wymaga od menedżerów specyficznych umiejętności, wiedzy, postaw, często różnych od tych, które wykorzystywali do tej pory.
Proponowane szkolenie w praktyczny sposób:
- porządkuje już posiadaną wiedzę i doświadczenie Uczestników związane z kierowaniem ludźmi,
- pomaga wypracować własny styl działań coachingowych dostosowany do sytuacji zawodowych, a także stworzyć metody pracy, adekwatne do rozwijanych kompetencji,
- pozwala Uczestnikom określić dalsze kierunki własnego doskonalenia się w roli coacha. Szkolenie jest miejscem do autodiagnozy w tym obszarze.
Niniejsze szkolenie dedykowane jest menedżerom:
- którzy chcą budować motywację swoich podwładnych,
- którym zależy na doskonaleniu kompetencji ich pracownikom,
- zamierzają zwiększać samodzielność i odpowiedzialność swoich podwładnych i traktować ich jako partnerów w relacji,
- którym zależy na utrzymaniu w zespole kluczowych pracowników.
Ponadto w zajęciach mogą uczestniczyć specjaliści pełniący projektowo rolę koordynatorów oraz inne osoby, dla których coachingowy styl pracy może okazać się efektywny (Np. Trenerzy wewnętrzni, przedstawiciel Działu HR).
Korzyści dla uczestników
Szkolenie:
- pozwala wypracować wspólną wizję coachingu w organizacji,
- stwarza podstawy do pracy coachingowej, bądź też mentorskiej,
- uczy metod oceny kompetencji pracowników,
- rozwija umiejętności rozmowy z pracownikami oraz udzielania informacji zwrotnych,
- podnosi efektywność wdrażanych w organizacji działań rozwojowych,
- dostarcza ujednolicone, dostosowane do potrzeb organizacji narzędzia wykorzystywane w różnych działaniach rozwojowych (np. scenariusze sesji coachingowych),
- pokazuje jak podnosić motywację do rozwoju oraz pracy wśród pracowników,
- pokazuje jak urealniać plany rozwojowe,
- może być okazją do wypracowywania metod wsparcia dla działań coachingowych ze strony działu personalnego.
4. Zarządzanie czasem i organizacja pracy.
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności w zakresie efektywnego zarządzania czasem w obszarze zawodowym i prywatnym.
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności w zakresie:
- nabycia praktycznych umiejętności planowania i organizowania pracy,
- kontrolowania nakładu pracy na poszczególne obowiązki w miejscu pracy,
- skutecznego korzystania z narzędzi pozwalających na stworzenie efektywnego systemu zarządzania własnym czasem,
- pracy pod presją czasu,
- identyfikacji i likwidowania czynników zakłócających pracę.
Korzyści dla Uczestnika:
- zwiększenie satysfakcji z wykonywanej pracy,
- przejęcie odpowiedzialności za efektywne zarządzanie sobą w czasie,
- wdrożenie skutecznych praktyk pracy umysłowej i zarządzania czasem,
- zwiększenie efektywności zarządzania sobą,
- osobistej odpowiedzialności za terminowe wykonanie zadania,
Dla kogo szkolenie:
Menedżerowie, specjaliści i każdy, którego umiejętność planowania i zarządzania własnym czasem pracy ma znaczący wpływ na jego skuteczność. Czas „nie jest z gumy", a sposób, w jaki z nim pracujemy, odzwierciedla się w naszym samopoczuciu, satysfakcji z pracy i efektywności. Szkolenie skierowane jest do osób które w dużym stopniu samodzielnie organizują własną pracę, odczuwając silną potrzebę zmian w związku z negatywnymi konsekwencjami życia w „niedoczasie".